woensdag 19 juni 2013

Bloemen

Hoii Hoii Iedereen,

Vanavond een avondje vrij geweest en ik ben weer heerlijk aan de hobby gegaan!
Deze keer heb ik voor een neutrale kaart gekozen die je voor verschillende gelegenheden kan gaan gebruiken. Denk hierbij aan een verjaardag, sterkte of beterschap.
Ik heb een plaatje als bloem gebruikt omdat je deze in verschillende categoriƫn kan gebruiken.

Het is een paarse bloem geworden wat ik samen met groen, roze en gewerkt scrappapier heb gecombineerd wat tot een mooie combinatie komt.


Ik heb de kaart opgevrolijkt met diep gekleurde roze bloemen en een leuk gekleurd randje aan de linker zijkant van de kaart. Ook heb ik nog plakbloemen en knoopjes gebruikt.
Onder het plaatje heb ik een stukje verband kapot getrokken gedaan om een speels effect te krijgen.




Met deze kaart wil ik mee doen aan de volgende challenges http://decreatievezebra.blogspot.nl/2013/06/challenge-24.html
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/2013/06/het-is-vandaag-weer-de-15de-van-de.html

Tot de volgende keer!
Groetjes Mariska

7 opmerkingen:

  1. Hallo Mariska, dit is mijn eerste berichtje naar jou toe.
    Ik vind je kaart prachtig,mooie bloemen, leuk ook met de knoopjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corrie, Dank je wel! Ik was ook blij met het eind resultaat! Ik ben nog van alles aan het proberen om kaarten nog specialer te krijgen!
    Lieve groet Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk bloemen kaartje Mariska.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariska

    hartstikke leuk dat je met deze schitterende kaart meedoet aan de challenge van GeWe Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mariska,

    Ik heb je blog gevonden, prachtige bloemen heb je op je kaart gemaakt zeg, je hebt er weer een volger bij.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel allemaal:)!!
    Lieve groet Mariska

    BeantwoordenVerwijderen