donderdag 30 mei 2013

Voertuig

Hallo Allemaal,

Vandaag ben ik weer na een week aan de slag gegaan met het maken van kaarten.
Ik ben druk met mijn opleiding en mijn werk en mijn streven was eerst om alles op tijd en voldoende in te leveren. Dit heb ik vandaag gedaan, dus ik kan vanaf nu mijn hart weer gaan ophalen met het maken van kaarten.

Vanmiddag heb ik mijn tweede kaart gemaakt waarbij ik een figuur uit via de cuttlebug heb gemaakt en geembosd heb.

Afgelopen zaterdag heb ik op een markt gestaan met mijn kaarten waardoor er vraag werd gedaan naar een kaart met een vrachtwagen. Deze heb ik vandaag gemaakt en zo is hij beworden.


Omdat het een kaart voor een jongen/man werd, heb ik gekozen voor een blauwe kleur. Hierbij kwam de kleur van het 3d plaatje ook weer terug in de kaart. Om de kaart leuk aan te kleden heb ik er voor gekozen om de kaart aan te kleden met blauwe bloemen en een label met proficiat.



 
 
Om de kaart één mooi geheel te laten worden heb ik aan de rechterzijkant het witte vlak nog wat opgevrolijkd met 3 grijze knoopjes die ook weer terug komen in de kaart.
Met alles bij elkaar vind ik het weer een leuk totaalplaatje geworden.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden en of jullie nog eventueel leuke tips hebben voor mij die ik op mijn volgende kaart kan gaan toepassen.
Dit was het weer...

Groetjes Mariska

Geen opmerkingen:

Een reactie posten